Вестник Земя

            Коопмедия                    ЦКС
         НАЦИОНАЛЕН КООПЕРАТИВЕН ВСЕКИДНЕВНИК

25 въпроса за Крим
Вестник Земя - първа страница

Брой 63, Година XXXIII

Back Вие сте тук:Начало България (2) Как министър Павлова рекламира европредседателството в медиите

Как министър Павлова рекламира европредседателството в медиите

Как министър Павлова рекламира европредседателството в медиите

Сред получилите държавни и европейски средства са сайтове за готварство, тийнейджърски проблеми, прогноза за времето, тунинговане на коли, за клюки, спорт и музика, се казва в разследване на вестник „Сега”

Минис­тер­с­т­вото на Лиляна Пав­лова е въз­ложило медий­ните си отношения на кон­сор­циум от две фирми — дружес­т­вото по Закона за задъл­женията и договорите (ДЗЗД) “Медиа ЕС“ . Това става ясно в жур­налис­тическо раз­с­лед­ване на колегата Светос­лав Спасов от в. „Сега”.

Според статията данъкоп­л­рат­ците – бъл­гар­ски и европейски плащат 370 хил. лв. за шест месеца за отразяването на протокол­ните срещи в София и Брюк­сел.

Сред медиите, на които се дават сред­с­тва за рек­лама на европ­ред­седател­с­т­вото бият на очи специализирани медии за гот­вар­с­тво, тий­нейджър­ски проб­леми, прог­ноза за времето, тунин­говане на коли, сай­тове за клюки, спор­тни страници, изцяло музикални радиос­тан­ции и още десетки медии, нямащи нищо общо с актуал­ните политически и общес­т­вени проб­леми.

В списъка, предос­тавен на “Сега“ от прав­ната дирек­ция на Минис­тер­с­т­вото за европ­ред­седател­с­т­вото, са продавал­никът olx.bg, teenproblem.net, tialoto.bg, ponicka.com, calculator.bg, gotvetesmen.com, tuning.bg, missbloom.bg, dechica.com, dalivali.bg, cartoonnetwork.bg, secretzone.bg, vsickioferti.bg, forum.napravisam.bg, lifestyle.bg, ladyzone.bg, opoznai.bg, kulinar.bg, topigri.bg и много други. 

Минис­тер­с­т­вото посочва, че печат­ната рек­лама минава през вес­т­ниците “24 часа“, “Труд“, “Телег­раф“ и “168 часа“, както и списанията “Мени­джър“ и “Тренд“. 

Посочени са и регионални медии, без кон­к­ретика какви пари ще им се плащат. 

Прави впечат­ление, че минис­тер­с­т­вото не крие колко пари получават елек­т­рон­ните медии: 300 000 лв. — “Нова броуд­кас­тинг груп“, 270 000 лв. — “Би Ти Ви медиа груп“, за срав­нение БНТ получава само 30 000 лв. И още: Канал 350 000 лв., “Бъл­гария он еър“ — 50 000 лв., “Европа“- близо 30 000 лв. Измежду радиата изб­раните са БНР30 000 лв., Би Ти Ви радио — 30 000 лв., Дарик радио — почти 30 000 лв., “Фокус“ — 30 000 лв. и “БГ радио“ — 20 000 лв., съоб­щава в. „Сега”.

България

Икономика

Ден втори: Протестът се разраства

Ден втори: Протестът се разраства

Граничните пунктове на северната ни граница отново бяха блокирани с тежка земеделска техника

Във втория ден от ефек­тив­ните протес­тни дейс­т­вия…

Прочети още:

Loading...

Култура

Спорт

Свят

Русия арестува журналист от в. “Уолстрийт джърнъл“ по обвинение в шпионаж

Арес­тът на Иван Гер­ш­кович е извър­шен в момент, в който заради вой­ната в Украйна отношенията между Запада и Мос­ква са особено обтег­нати. За п…

Прочети още:

Loading...

Земеделие

Loading...